CORET-CARUT

Write And Share


Suatu hari di Fakulti Sains sebuah Universiti Tempatan, sedang berlangsung ujian berkaitan serangga.Ujian kali ini sungguh susah.Mahasiswa mesti mampu menentukan jenis dan nama serangga dari potongan-potongan kaki yang diberikan oleh Pensyarah.Dua jam sudah berlalu. Tidak ada seorang pun pun yang boleh menjawab soalan ujian.

Seorang mahasiswa yang amat kecewa memutuskan untuk keluar dari dewan Ujian, dia menghempas daun pintu dengan kuat.Dummmm!!!! Melihat keadaan itu, pensyarah didalam dewan marah dengan berkata.Hey! suka hati mak bapak hang je hempas pintu tu ye? Siapa nama kau!!! Mahasiswa yang sudah terlanjur berada di luar segera menjulurkan kakinya ke pintu sambil berkata: Nie kaki saya, Cuba encik teka!! Siapa nama saya?!

Selamat Menduduki Final Exam~

P/S: Untuk pengetahuan korang, aku ade 1 lagi blog.. Blog tu aku wat atas dasar keterpaksaan dan kurang rela dengan arahan ketua blok aku. Blog tu berkisarkan tentang kehidupan kami (aku dan budak blok aku) dalam mengharungi suka-duka kehidupan di Universiti Teknologi Malaysia, di Blok L37, Kolej Kediaman Tu Hussein Onn khususnya... So, sila jenguk blog ni ye..


*Promosi ini tidak ditaja oleh mana-mana media tempatan...

3 comments:

wohh ade hati berbini 2! (p/s dr efa~)
hahahahha :D

amalak...
slh post comment~
hahaha :P

haha.. ntah pe2 la ko ni..
efa dah ngamuk tu.. abis la aku.. haha

Post a Comment

About Me

My photo
I was born on 24th December 1988 at Dungun, Terengganu but live at Kuching, Sarawak. I'm now studying at UTM (Technological University of Malaysia) located at Skudai, Johor in Degree of Chemical Eng. (Bioprocess). I'm a happy, nice, believe in myself and a motivated person. I like to play computer games especially strategy games. That's a little things about me..

Followers