CORET-CARUT

Write And Share

Fuh.. Seminggu ni memang minggu yang sibuk.. Sampai nak buke blog ni pon tak sempat. Macam-macam yang aku kena setelkan. Daftar subjek, kemas bilik, cek jadual kelas, beli barang2 keperluan la.. Lesen P aku ni pun dah mati. Ntah bile nak tuka pun tak tau.. Bagi budak2 U yang baru masuk semester baru cam aku, aku ucapkan selamat kembali.. Kembali ke universiti tercinta, kembali melepak pada awal2 sem, kembali berserabut pada pertengahan sem, dan kembali struggle giler pada akhir2 sem.. Azam anda pe? Azam aku seperti biasa, result kena memuaskan. Bukan memualkan mcm sem yg lepas.. Kui3.. Ok, chow... ^^,

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
I was born on 24th December 1988 at Dungun, Terengganu but live at Kuching, Sarawak. I'm now studying at UTM (Technological University of Malaysia) located at Skudai, Johor in Degree of Chemical Eng. (Bioprocess). I'm a happy, nice, believe in myself and a motivated person. I like to play computer games especially strategy games. That's a little things about me..

Followers