CORET-CARUT

Write And Share

Semalam (27/6) aku gi tengok Transformers 2 - Revenge Of The Fallen kat pawagam satu family. Ibu aku pun ikut sekali. Waktu nak pergi tgk tu, hati aku teruja gila. Dan kesudahannya...


Citer ni mmg sangat best sampai membuatkan aku tak sempat untuk fikirkan benda lain bile menonton. Dari mula sampi akhir cerita penuh dengan aksi. 2 jam 30 minit dalam pawagam langsung tak terasa. Aku boleh katakan gak, yang ni lebih mantap dari movie yg pertama. Mula2 aku ingatkan The Fallen tu merujuk kepada Megatrone, rupanya tak.. Nak tau saper The Fallen tu? Tengok sendiri la.. Huhu.. Siyes, memang berbaloi habiskan RM10 untuk pergi ke pawagam menonton movie ni. Korang tak akan menyesal sikit pun.. Percayalah.. Aku boleh rate cter ni 5/5.. Terbaek punya!!! ^^,

Babak yang aku paling suka sekali dalam movie ni, time Optimus Prime berlawan ngan Megatrone, Starscream dan Blackout. 3 on 1 tu.. Mantap la Optimus.. Optimus is the best!!! Aku rasa kalau jadikan Optimus sebagai idola aku ok gak.. Kui3.. Aku tengok babak ni sampai tak berkelip mata sebab keterujaan melampau. Aku memberikan fokus 200% kat babak ni. Layan habis!! Adik aku siap rakam guna handset lagi. Dah la kamera VGA je. Huhu.. Heroin citer ni, Megan Fox memang hot giler. Melihat dia beraksi menyebabkan kerusi tempat duduk aku pun terasa panas.. (>_<)

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
I was born on 24th December 1988 at Dungun, Terengganu but live at Kuching, Sarawak. I'm now studying at UTM (Technological University of Malaysia) located at Skudai, Johor in Degree of Chemical Eng. (Bioprocess). I'm a happy, nice, believe in myself and a motivated person. I like to play computer games especially strategy games. That's a little things about me..

Followers