CORET-CARUT

Write And Share

2/6/09, Selasa... Aku gi ke Permai lagi. Tak tahu Permai tu pe? Tgk la post aku yg lepas.. Hehe.. Kali ni aku gi ngan family aku pulak. Kira macam family day la ni. Cuma ayah aku je tak ikut mungkin sebab nak sambut Gawai kat rumah je kot. Tak perlu kot nak cter panjang-panjang.. Aku kongsikan ngan korang detik2, kenangan2, babak2 time kat sana.. ^^,



Tak lupe gak aktiviti2 yg biasa dilakukan dipantai..



Tak nampak plak muka adik aku yg kene tanam tu.. Haiss.. Yg ni baru nampak. Plan asal sebenarnya nak wat bentuk ikan dugong betina, tp last jadi cam mayat kene kapan plak.. -_-!!



Kitorang makan time balik sebab tak boleh bawak makanan pulak masuk tempat tu. Boleh bawak air ngan makanan ringan je. Adik2 aku yang kecik dah bising2 kat ibu aku kata lapar.. Nak makan dalam keta je, tp panas pulak. Nasib baik de pondok kat kawasan terdekat..



Gambar ibu aku tak de. Reason? Bonda aku tu tak suke amik gambar sorang2. Apsal tak ambik gambar ramai2 sekali ngan ibu kamu? Adik aku la sengal.. Dia photographer. IQ rendah tol..

Gambar ni diambil secara live dari tempat aku berkelah.. Bayangkan anda disana.. Bez!!! Hak3..

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
I was born on 24th December 1988 at Dungun, Terengganu but live at Kuching, Sarawak. I'm now studying at UTM (Technological University of Malaysia) located at Skudai, Johor in Degree of Chemical Eng. (Bioprocess). I'm a happy, nice, believe in myself and a motivated person. I like to play computer games especially strategy games. That's a little things about me..

Followers